Direcția administrarea bunurilor imobile și relații funciare Secția relații funciare, Direcția administrarea bunurilor imobile și relații funciare

Agenția Proprietății Publice
Data limită de aplicare - 15.10.2025, 17:00
Aplicarea la stagii este posibilă doar pentru persoanele cu vârsta între 18 și 29 de ani.
Candidatul poate depune formularul de participare concomitent la cel mult 5 autorități-gazdă.
Aplică acum

Atribuțiile stagiarului

  1. Elaborarea actelor interne (ordine, instrucțiuni, regulamente, etc.) aferente activității Direcției. Participarea la stabilirea indicatorilor de performanță la întreprinderile de stat și societățile comerciale cu cota statului în capitalul social;
  2. Perfectarea/elaborarea/întocmirea proiectelor actelor juridice (locațiune/arendă, superficie, instituirea servituții) ce au ca obiect terenuri proprietate de stat din domeniul public (din domeniul educației, culturii, științei, sănătății) cu excepția terenurilor agricole și coordonarea acestora cu membrii grupului de lucru instituit de APP prin ordin. Elaborarea și ținerea  Registrului contractelor terenurilor proprietate publică a statului din domeniul public (din domeniul educației, culturii, științei, sănătății), incluse in anexa nr. 1 la HG 161/2019, cu excepția terenurilor agricole. Monitorizarea contractelor locațiune/arendă, superficie, instituirea servituții a terenurilor proprietate publică de stat din domeniul public (din domeniul educației, culturii, științei, sănătății);
  3. Examinarea materialelor/documentelor/cererilor/demersurilor/petițiilor/ somațiilor/ sesizărilor etc și perfectarea răspunsurilor/ acordurilor la demersuri/petiții/somații/sesizări etc în domeniul administrării/valorificării terenurilor proprietate publică a statului din domeniul public (domeniul educației, culturii, științei, sănătății) incluse în anexa nr. 1 și 3 la HG nr. 161/2019, cu excepția terenurilor agricole.

Documente ce urmează a fi prezentate

  • Copia buletinului de identitate
  • Copiile diplomelor/certificatelor de studii/altor acte de studii obținute în Republica Moldova, precum și în străinătate sau, după caz, documentul care atestă faptul că este înmatriculat la o instituție de învățământ
  • Alte documente relevante privind activitatea nonformală (voluntariat), după caz