Atribuțiile stagiarului
- Realizarea atribuțiilor ce țin de exercitarea de către Agenție a funcției de punct național unic de contact pentru a asigura interacțiunea autorităților și instituțiilor publice naționale cu autoritățile similare din alte state și/sau cu organizațiile internaționale ori entitățile instituite de acestea;
- Realizarea gestionării notificărilor și solicitărilor privind incidentele cibernetice în procesul de cooperare transfrontalieră a autorităților și instituțiilor publice sau a echipelor de răspuns la incidentele cibernetice din țară cu autoritățile și echipele de răspuns la incidente cibernetice din alte state sau cu organizații internaționale ori sau entitățile instituite de acestea;
- Realizarea atribuțiilor ce vizează interacțiunea strategică la nivel internațional și schimbul de experiență cu alte state, organizații internaționale sau entități create de acestea privind aspectele legate de securitatea cibernetică;
- Interacționarea în domeniul securității cibernetice cu autoritățile și instituțiile publice și cu furnizorii de servicii;
- Intermedierea și facilitarea schimbului de informații între furnizorii de servicii și alte persoane juridice.
Documente ce urmează a fi prezentate
-
Copia buletinului de identitate
-
Copiile diplomelor/certificatelor de studii/altor acte de studii obținute în Republica Moldova, precum și în străinătate sau, după caz, documentul care atestă faptul că este înmatriculat la o instituție de învățământ
-
Alte documente relevante privind activitatea nonformală (voluntariat), după caz